Հայրենագիտության առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Սեպտեմբեր՝
Իմ տոհմածառը
Շնորհավոր անկախության 31-րդ ամյակը
Առասպել
Արա Գեղեցիկ և Շամիրամ
Առաքելյան ազգանվան ծագումը
Իմ բնակավայրը
«Հայկ և Բել»-ը առասպել
Իմ ընտանիքը
Հայկական լեռնաշխարհ
Հայաստան
Ճամփորդություն Թեղենյանց վանք




Հոկտեմբեր՝
Վահան Զատիկհյանի անվան զբոսայգի
Մեր հայրենիքի անցյալն ու ներկան․Տարիների հաշվումը պատմության մեջ
Նախնադարյան մարդը Հայկական լեռնաշխարհում
Կոմիտասն արդի Հայաստանում Կոմիտասի անունը կրող վայրերը



Նոյեմբեր՝
Գրիգոր Լուսավորիչ
Մատենադարանի մասին
Մագաղաթ
Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն նախագիծ
Մաշտոցի պողոտա
Հայաստանը տաս տարի հետո
Գրիգոր Լուսավորիչ և Մովսես Խորենացի
Որդան կարմիր
Ծագումով որտեղի՞ց ես նախագիծ Լոռվա հումոր
Ծես. ընդհանուր պատկերացում ծեսի մասին: Հարիսայի ծես
Մեսրոպ Մաշտոց

Այս տարի ես անցա նոր առարկա՝ հայրենագիտություն։ Այն շատ հետաքրքիր առարկա է։ Ես արդեն շատ հետաքրքիր պատմություններ, առասպելներ և լեգենդներ եմ սովորել։ Օրինակ սովորել եմ <<Արա գեղեցիկ և Շամիրամ>> առասպելը։ Ես շատ եմ սիրում հայրենագիտությունը, որովհետև ես սովորում եմ լիքը նոր պատմություններ մեր հին Հայաստանի մասին։ Ես շատ եմ ուզում ամեն ինչ իմանալ իմ հայրենիքի մասին։

Print Friendly, PDF & Email