Հայրենագիտության ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում

Հայրենագիտուցյուն բաժնի հղումը — Տաիսիա Առաքելյան

Ես շատ եմ սիրում Հայրենագիտություն առարկան։
Իմ ամենասիրելի դասը եղել է Ժողովուրդ, արքաներ, հերոսներ քանի որ այն շատ հետաքրքիր էր։
Իսկ իմ ամենասիրելի ճամփորդությունը դեպի Արատես։
Նաև ինձ դուր է եկել ճամբորդությունը դեպի իմ ընկեր Սայենի գյուղ։
Ես շատ հավանեցի հայրենագիտություն առարկան։
Այսուհետև սա իմ սիրելի առարկաներից մեկն է։

Փետրվար՝
Մատենադարան
Դիցաբանություն
Հայրենագիտության առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում
Ուսումնական Ձմեռ, ամանորյա աշխատանք հայրենագիտությունից

Մարտ՝
Հայկական ազգային հագուստ՝ Տարազ
Լուսիկ Ագուլեցին
Գառնու հեթանոսական տաճար
Քարերի սիմֆոնիա
Ապրիլ՝
Հայ և Հունական աստվածներ
Առասպել հայոց աստվածների տված շնորհների մասին
Տյառնընդառաջ

Մաիս՝
Առասպել Տորք Անգեղի մասին
Տորք Անգեղի հուշարձան
Վահագն Վիշապաքաղ
Վահագն վիշապաքաղ
Վահագն
Գարնանային արձակուրդների ճամփորդությունս դեպի տառերի պուրակ, Վանաձոր և Դիլիջան
Ծաղկազարդ
Զատկի ծես
Սուրբ Հարության տոն
Ժողովուրդ, արքաներ, հերոսներ
Զատիկ
Մենուաի ջրանցք
Վեդի (գետ)
Արատես
Իմ ճամփորդությունը դեպի Արատես

Print Friendly, PDF & Email