Հաշվետու պատում

  • Հրապարակիր մայրենիիդ բաժնի հղումը, գրիր, թե սեպտեմբերից մինչև այսօր քանի նյութ ես հրապարակել այդ բաժնում։
    Իմ մայրենիի բաժնում ունեմ 225 նյութ։
  • Ներկայացրու մայրենիի դասընթացին իրականացված քեզ համար ամենահետաքրքիր նախագիծը, հրապարակիր դրա ընթացքում քո ամենահաջողված նյութը։
    Ինձ համար հաջողվածն են այն դասերը որտեղ մենք աշխատում ենք թեստի շուրջ։
  • Մայրենիի դասընթացին իրականացված ուսումնական պարապմունքների ձևերից ամենից շատ քեզ ո՞րն է դուր գալիս՝ տեքստի հետ առաջադրանքներ, բանաստեղծությունների ընթերցում-քննարկում, լեզվական աշխատանքներ, ընթերցանություն, աշխատանք գիրք-տետրով, ուսումնական խաղեր, ստեղծագործական աշխատանքներ․․․
    Ինձ դուր են գալիս տեքստի հետ առաջադրանքները։
  • 3-4 նախադասությամբ պատմիր մայրենիի դասընթացի մասին, փորձիր գնահատել դրա առավելությունները, թերությունները։
    Մայրենիի դասընթացի առավելությունն այն է, որ մենք տեքստային աշխատանքներ ենք կատարում ու գրքով աշխատում, իսկ թերություններ չկան, որովհետև ես սիրում եմ մայրենիի դասընթացը:
  • Տեսանյութով ներկայացրու այս տարի սովորած բանաստեղծություններից մեկը, որն ամենից շատ ես հավանել։

·  Ո՞ր հեղինակների ստեղծագործություններն ենք այս տարի կարդացել։
Ջանի Ռոդարի, Հավհաննես Թումանյան, Եղիշե Չարենց և այլոք։

·  Եթե փորձենք գույն տալ այս տարվա մայրենիի քո դասրեին, ինչ գույն կընտրես։
Կարմիր, կանաչ ու դեղին։

·  Մայրենիի դասընթացը գնահատիր քեզ օգտակար լինելու տեսակետից։ Քանի՞ միավոր կտաս։
9 միավոր։

·  Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեիր կամ ի՞նչ կուզեիր, որ լիներ մայրենիի դասընթացին, որ չի եղել։
Ես ուզում եմ, որ մենք ավելի շատ դասեր և նախագծեր անենք դրսում։

·  5-րդ դասարանում ինչպե՞ս կցանկանաս, որ քո մայրենիի դասընթացը կազմակերպվի։
Ես ուզում եմ, որ մենք շատ գրողների հետ ծանոթանանք, քան աշխատենք գիրք-տետրով։

Print Friendly, PDF & Email