Երկուշաբթի

302. Ընդգծված բառն ի՞նչ է ցույց տալիս և ի՞նչ հարցի է պատասխանում:

            Օրինակ՝
Երկինքն անծայրածիր է: — Երկինքն ինչպիսի՞ն է:
Այգում վարդ բացվեց: — Վարդը ի՞նչ եղավ:
Դու իսկական երեխա ես: — Դու ո՞վ ես:

            Ճանապարհորդը շատ հետաքրքրասեր էր:-Ճանապարհորդը շատ ինչպիսի՞ն էր։
            Մեր տունը արևոտ է:-Մեր տունը ինչպիսի՞ն է:
            Առավոտյան թռչնակը նորից երգեց:-Առավոտյան թռչնակը նորից ինչ արեց։
            Երեխաների սենյակն ընդարձակ էր:- Երեխաների սենյակն ինչպիսի՞ն էր։
            Վարագույրի հետևում թաքնվածը ես էի:-Վարագույրի հետևում թաքնվածը ով էր։
            Հեռուներից եկած առաջին արագիլը սա է:-Հեռուներից եկած առաջին արագիլը որն է։

303. Կետերի փոխարեն մի բառ գրի՛ր, որն ընդգծված բառի հետ պատասխանի ի՞նչ է անում, ի՞նչ է լինում, ո՞վ է, ի՞նչ է, ո՞րն է կամ ինչպիսի՞ն է հարցին:

Օրինակ՝
Գայլը ոռնում է:
Ճռռացողը դռնակն էր:
Այգին դեղին է:


Կակաչը ծաղկում է:
Ես հետաքրքրասեր եմ:
Մտնողը խելացի է:
Կաթիլը թափանցիկ է:
Ընկերս ուժեղ է:
Եղանակը արևոտ է:
Իմ ծննդավայրը Հայաստանն է:

304. Նախադասության մեջ կետերի փոխարեն գրի՛ր մի բառ, որն ընդգծված հատկանիշը վերագրի առարկային:

Փուչիկը գունավոր է:
Անձրևը հորդ է:
Դուք գեղեցիկ եք:
Նա բարի է:
Կինը երիտասարդ է:
Երկինքը մաքուր է:

305. Կետերի փոխարեն մի բառ գրի՛ր, որը նախադասության ընդգծված բառին վերագրվող հատկանիշ արտահայտի:

Օրինակ՝
Եղնիկը զգուշավոր է:
Դու աշակերտ ես:


Տերևը դեղիյն է:
Ես ուժեղ եմ:
Մեր բակը մեծ է:
Ջրի թագավորությունը մաքուր է:
Արևը հսկա պայծառ է:
Այս տարին նահանջ է:

Print Friendly, PDF & Email